
دلنوشته خانم جهانشاهی خواهر شهید علی جهانشاهی به برادرش شهید علی جهانشاهی xa0 نامه ( دل نوشته ) خانم سکینه جهانشاهی انبوهی به برادر شهیدش شهید علی جهانشاهی انبوهی xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 بسم رب اشهدا و الصدیقین سلام برادر شهیدم , سلام لاله خونینم , سلام علی جان قرارهxa0 واست حرفهایی رو روی کاغذ بنویسم , قراره باهات درد و دل کنم , تو دلم خیلی چیز است که نمی تونم به کسی بگم , شنیدم وقتی به کسی بگی التماس دعا...
ادامه مطلب
xa0 نامه ( دل نوشته ) خانم سکینه جهانشاهی انبوهی به برادر شهیدش شهید علی جهانشاهی انبوهی xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 بسم رب اشهدا و الصدیقین xa0 سلام برادر شهیدم , سلام لاله خونینم , سلام علی جان قرارهxa0 واست حرفهایی رو روی کاغذ بنویسم , قراره باهات درد و دل کنم , تو دلم خیلی چیز است که نمی تونم به کسی بگم , شنیدم وقتی به کسی بگی التماس دعا ,xa0یه دینی میشه به گردنش ,xa0 پس حتما باید برام دعا کنی . برادر عزیز...
ادامه مطلب