دلنوشته خانم جهانشاهی">جهانشاهی">جهانشاهی
خواهر شهید">شهید علی جهانشاهی به
برادرش شهید علی جهانشاهی نامه ( دل نوشته ) خانم سکینه جهانشاهی انبوهی به برادر شهیدش شهید علی جهانشاهی انبوهی بسم رب اشهدا و الصدیقین سلام برادر شهیدم , سلام لاله خونینم , سلام علی جانقراره واست حرفهایی رو روی کاغذ بنویسم , قراره باهات درد و دل کنم , تو دلم خیلی چیز است که نمی تونم به کسی بگم , شنیدم وقتی به کسی بگی التماس دعا , یه دینی میشه به گردنش , پس حتما باید برام دعا کنی . برادر عزیزم , خیلی دلم برایت تنگ می شود و برای تو پر می کشد . وقتی نامه های ترا می خوانم وقتی عکسهای ترا میبینم وقتی دفترچه خاطرات ترا مرور میکنم رنگ و بوی تو تمام فضای اتاق را پر می کند وقتی انها را می خوانم انگار تو کنارم هستی و ان روزها برگشته و ایکاش که ان روزها بر می گشت .نمی دانم مادر چگونه با خاطرات تو زندگی می کند ولی همیشه یه حسی به من می گوید که همیشه تو در کنار مادر هستی و شاهد راز و نیاز های شبانه مادری و می دانم دستی بر اشک های جاری بر گونه اش می کشی و به او جان تازه ای می دهی . علی جان , هدفی را که تو دنبال کردی و به ان رسیدی نه تنها سربلندی اسلامرا ضمانت کردی و با خون پاکت ابروی اسلام و قران و پیامبر را حفظ کردی بلکه به ما هم ابرو و حیثیت دادی و به برکت خون توست که چراغ راه اینده ما شهدای روستای تاریخی و شهید پرور انبوه ...
ادامه مطلبما را در سایت شهدای روستای تاریخی و شهید پرور انبوه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 403 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1396 ساعت: 23:07